niedziela, 29 sierpnia 2010

POŻEGNANIE LATA






Kolejna odsłona mojej ulubionej (i jak się okazało nie tylko mojej :)) bransoletki z pastylką i łańcuszkiem ze srebrnych kuleczek, która z racji pastelowych, ciepłych kolorów jest takim symbolicznym pożegnaniem lata. Tym razem z motywem florystycznym ozdobionym cyrkoniami. Brioletki ametystu, topazu błękitnego, różowego, cytrynu i zielonego onyksu, perełki itd. Zastanawiałam się czy ją pokazać na blogu, ale uznałam, że dosc dawno jej nie wykonywałam i jest trochę inna od pierwowzoru.

6 komentarzy:

  1. ooo - jakiś nowy układ bloga ;)

    Biżu jak zwykle piękna!

    A tam w tle to ja dobrze widzę? ;) Czyżby modelka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze widzisz, nie zapomniałam, a wręcz przeciwnie :) Pani Eustoma we własnej kwiatowej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam po raz pierwszy! Widzę, że nie mnie jedną zauroczyły bransoletki z pastylką. W ogóle cudne rzeczy tworzysz.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Mam na imię Bożena i od nie dawna zaglądam na Twojego bloga .Bardzo podoba mi się Twoja twórczość i jeśli nie masz nic przeciwko to chętnie będę Cię odwiedzać.Chcę Cię również zaprosić na mój blog po odbiór wyróżnienia to taka tradycja blogowa przekazywania dalej.Jeśli masz życzenie mnie odwiedzić to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...